HMC start met nieuwe serie: Media Talks!

Dit najaar starten we met een nieuwe serie events: Media Talks. Iedere maand een gratis toegankelijke inspiratiesessies met iedere keer een ander onderwerp. In 1,5 uur word je bijgepraat door de beste sprekers uit ons netwerk. Met dit najaar op de kalender: Guerrilla Marketing, Branded Entertainment en Jongerenmarketing. Be there, get inspired!

Iedere maand serveren we je een versie portie inspiratie tijdens een Media Talk. Dit najaar gaan we in op het thema Marketing & Business. We nodigen de beste sprekers uit ons netwerk uit om hun tips, ervaringen en voorbeelden met ons te delen in een 1,5 uur durende avond sessie. Laat je verrassen door nieuwe inzichten en discussieer met ons mee!

12 oktober: Guerrilla Marketing

Zeeman undercover op de Fashion Week, de Glamour Stiletto run en de Grote Donor Show…  enkele Nederlandse voorbeelden van geslaagde Guerrilla marketing acties. Maar hoe bedenk je nu zo’n gaaf guerrilla marketing concept? Wat heb je hiervoor nodig? En wanneer wordt jouw idee een succes? Filip Kohlmann van Raúl&Rigel gaat tijdens de Media Talk in op alle facetten van guerrilla marketing. Aan het einde van de avond ga je naar huis met een aantal praktische tips én inspirerende voorbeelden van guerrilla marketing acties.

Meer informatie en inschrijving.

15 november: Branded Entertainment

Welke typen branded entertainment bestaan er en hoe invloedrijk zijn ze? Op welke manier is branded entertainment een tool voor merken om hun consumenten te betrekken in onze digitale en connected samenleving? Is advertising dood, of krijgt het juist weer een nieuw leven ingeblazen? Oscar Bastiaens van NHTV legt uit hoe het publiek en de manier waarop we naar advertenties kijken is veranderd en hoe branded entertainment is gegroeid naar een essentiële (storytelling) tool voor merken om hun consumenten te betrekken bij hun producten.

Meer informatie en inschrijving.

14 december: Jongerenmarketing

Ze zijn altijd online, willen niks missen, appen, swipen en bingewatchen. Hoe sluit je je marketingcampagne aan op de belevingswereld van jongeren? Hoe zet je social media in? Hoe ga je de interactie aan en hoe bereik je jongeren met video? We nodigen drie experts uit die je vertellen wat er belangrijk is bij jongerenmarketing. Met o.a. Tim van der Wiel van GoSpooky over SnapChat en Laurence Janssen van RTL MCN over de kracht van influencers.

Meer informatie en inschrijving.