Lancering nieuwe organisatie tijdens ‘100 jaar Mediastad, time for a new perspective’

Eind 2017 kondigden we aan dat Hilversum Media Campus haar krachten gaat bundelen met iMMovator. In de nieuwe organisatie combineren we de expertises van iMMovator (aanjagen innovatie in de mediasector) en Hilversum Media Campus (stimuleren lifelong learning) om zo de gezamenlijke impact te vergroten. Daarmee heeft de nieuwe organisatie de ambitie om dé partner voor mediabedrijven te worden als het gaat om een duurzame toekomst in de digitale transformatie. Vanaf 27 februari kun je kennismaken met onze nieuwe organisatie, als we ons presenteren tijdens het event ‘100 jaar Mediastad, time for a new perspective’.

100 jaar Mediastad, time for a new perspective

Met de komst van de Nederlandse Seintoestellen Fabriek is het op 27 februari precies 100 jaar geleden dat Hilversum de Mediastad van Nederland werd. En dat wordt gevierd, tijdens een feestelijk programma waarin we vanuit verschillende perspectieven kijken naar de mediawereld van nu en in de toekomst:

  • Media Mile zet de spot op het roemrijke verleden van Hilversum
  • ‘Leven in media’, de glazen bol van hoogleraar Mediastudies Mark Deuze
  • Het creatief vermogen van Hilversum door burgervader Pieter Broertjes
  • Een interview met Eppo van Nispen tot Sevenaer over de toekomst van Beeld en Geluid
  • De missie en uitdagingen van mediaprofessionals, spraakmakende anekdotes uit het boek 100 jaar Hilversum Mediastad
  • Maak kennis met een nieuw toekomstgericht perspectief: iMMovator en Hilversum Media Campus bundelen de krachten

De ontvangst is om 15.45 uur bij Beeld en Geluid waar om 16.00 uur het eerste gedeelte van de Media Mile wordt geopend. Het programma gaat binnen verder om 16.30 en eindigt rond 18.15 uur met een feestelijke borrel. Het event wordt georganiseerd door Hilversum City Marketing, Beeld en Geluid, iMMovator en Hilversum Media Campus.

Het event is invitation-only. Wil je een uitnodiging ontvangen? Stuur dan een mail naar info@hilversummediacampus.nl