Inspiratiesessie Guerrilla Marketing; wie, wat, waar, wanneer en waarom

Donderdag 22 juni wordt de laatste inspiratiesessie van het Talent Development Program gehouden. Onderwerp van deze sessie is Guerilla Marketing. Guerrilla marketing is een strategisch doordachte reclameoverval die op een onvoorspelbaar moment, op een originele, relevante manier en op het juiste ogenblik bij de juiste doelgroep sympathie en een onvergetelijk wauw-effect opwekt voor een merk, mening, dienst of product.

Filip Kohlmann van Raúl&Rigel gaat tijdens de inspiratiesessie in op alle facetten van guerrilla marketing. Hoe bedenk je een guerrilla marketing concept? Wat heb je hiervoor nodig? En wanneer wordt jouw idee een succes?

Over Filip Kohlmann

Filip studeerde aan de HEAO Small Business in Haarlem, destijds de enige opleiding die HEAO en echte projecten combineerde. Tijdens en na zijn opleiding heeft hij aan de wieg gestaan van de oprichting van verschillende nieuwe mediavormen: Studi’s (abri’s in hogescholen en universiteiten), Boomerang Studycards, Promovilt (bierviltjes met reclame erop), Mousepads (muismatten met reclame erop in hogescholen en universiteiten), StudentsSupport (eerste studenten website van NL). Na dit avontuur kwam hij terecht bij Bizon Buitenreclame en werd hij daar verantwoordelijk voor sales. Onder de vlag van Bizon richte hij Jack Liberties op, het eerste guerrilla marketing bureau van Nederland. In 2010 werd Jack Liberties omgedoopt tot Raúl&Rigel.

Raúl&Rigel is een offroad, streetwise production agency. Raúl&Rigel bedenkt en produceert ludieke campagnes voor adverteerders, vaak in samenwerking met bureaus. Raúl&Rigel is befaamd om zijn off-road capaciteiten, zijn betrouwbaarheid en veelzijdigheid. Of het nu gaat om een activatie op straat, online of mobiel, Raúl&Rigel produceert altijd met de streetwise mentaliteit, namelijk: Make the impossible possible! Om die redenen is Raúl&Rigel al heel lang de logische vaste keuze voor heel wat klanten binnen heel Europa.

Kosten

De sessie maakt onderdeel uit van het Talent Development Program van Hilversum Media Campus, een springplank voor young professionals die dromen van een baan in de media. Ook voor professionals is het mogelijk om bij deze sessie van het Talent Development Program aan te schuiven! Deelname aan de inspiratiesessie is kosteloos, maar vol = vol.

Locatie en tijd

De inspiratiesessie start om 18.30 uur en zijn uiterlijk 21.00 uur afgelopen. Locatie is LAB24, gelegen aan het Joop van den Endeplein 11 op het Media Park. LAB24 is te herkennen aan de rode gevel met grote letters ‘Front Row at the Media Park’ erop.

Aanmelden

Ben je geïnteresseerd om deze inspiratiesessie te volgen? Meld je aan bij meeting@hilversummediacampus.nl om een plek te reserveren. Er is beperkt plek en vol=vol!